.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آسفالت کلیه معابر شهر در دستور کار شهرداری بابل

خبرنگارشمال نیوز: شهرداربابل گفت،اجرای پروژه نهر سرپوشیده در کوچه شهید سینایی 26 محله هفت تن بابل در حال اجرا می باشد.
مهندس عسکری درحاشیه بازدید ازپروژه های عمرانی درسطح شهردرگفتگوباخبرنگارشمال نیوزدربابل بیان داشت: در ادامه طرح جمع آوری آبهای سطحی محله هفت تن که از سال گذشته آغاز شده بود نهر سرپوشیده کوچه شهید سینایی 26 نیز در حال اجرا می باشد.
وی افزود: اجرای این طرح تا کنون هزینه ای بالغ بر 600 میلیون ریال را در بر داشته و هزینه ی پروژه ی در حال اجرا نیز 300 میلیون ریال می باشد.
عسکری بیان داشت:لکه گیری و آسفالت این کوچه نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد که در آینده انجام خواهد شد.
شهرداربابل همچنین خبرداد:دیوار حائل در کوچه شهید چمران9 درشهرک چمران بابل احداث شد.
وی بیان داشت: شهرک شهید چمران در مجاورت رودخانه بابلرود قرار دارد که این امر موجب رانشی بودن زمینهای منطقه در برخی نقاط مرتفع این شهرک می گردد.
عسکری گفت: بدلبل پیشگیری از خطر رانش زمین در کوچه شهید چمران 9 که بدلیل اختلاف سطح بین دو کوچه همجوار ایجاد شده بود دیوار حائل محافظ در این کوچه با اعتبار 300 میلیون ریال و در مدت یکماه احداث شد.

شهرداربابل درادامه این بازدیدخبرداد:پروژه کانال 1000 خیابان شهید دکتر بهشتی با 95درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد.
وی افزود: با توجه به بالا بودن سطح آب در بیشتر مناطق شهر بابل و ایجاد مشکل آبگرفتگی بخصوص درایام بارانی احداث کانال های هدایت آبهای سطحی در نقاط مختلف سطح شهر بابل امری ضروری می باشد.
عسکری خاطرنشان کرد: بمنظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی قسمت های شمالی شهر اجرای پروژه کانال 1000 از سال گذشته در شهرک 22 بهمن آغاز و در ادامه این طرح هم اکنون در کوچه های بسیج غربی در حال اجرا می باشد.
شهردار بابل: اعتبار این طرح را تاکنون بالغ بر 21 میلیارد ریال اعلام داشته و برای تکمیل آن اعتباری بالغ بر 1میلیارد ریال پیش بینی نموده است.
وی درادامه افزود:در راستای ساماندهی معابر و کوچه های سطح شهر بابل پروژه ی جوی وسط کوچه توحید 26 با اعتبار 60 میلیون ریال و در مدت دو هفته اجرا و به اتمام رسید.
شهرداربابل تصریح کرد: لکه گیری و آسفالت کلیه معابر شهر نیز در دستور کار شهرداری بابل قرار دارد که عملیات اجرایی آن از ابتدای سالجاری آغاز شده و در حال اجرا می باشد.

عسکری در پایان ضمن تقدیر از شهروندان محترم که با صبر و تحمل شهرداری را در اجرای پروژه های عمرانی یاری می نمایند اظهار داشت: همیت شهرداری بابل بر اجرای پروژه های کلان و زیرساختی البته در کنار اجرای پروژه های روزمره عمرانی که منجر به ساماندهی و بهبود وضعیت کوچه ها و معابر شهری می گردد خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.